zondag 28 november 2010

even snel een kaartje



Hallo allemaal,




Eindelijk weer een berichtje van mijn zijde.


Ik zie dat er een paar volgers zich hebben aangemeld.


Dat vind ik erg leuk!


Dan weet je ook een beetje waarvoor je een blog bent gestart.


Dank jullie wel.


Ik heb een nieuw soort van creatie gemaakt.Ik moest even een snel kaartje maken vanwege een meisje dat jarig is geweest,ik had geen tijd om een kaartje in te kleuren enz.Kreeg ik me toch een leuk idee.Ik heb gewoon een plaatje van internet vandaan gehaald van hello kitty.deze uitgeprint,en een beetje leuk opgepimt.Ik moet zeggen dat was ook leuk om te doen hoor.


Hierbij de foto ervan.ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.




1 opmerking:

  1. Ik vind het een schatje!
    Ja soms heb je niet echt veel tijd om alles nog in te kleuren en dan is deze oplossing gewoon super niet?
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen