maandag 2 april 2012

Gorjuss 3D cardbox

Hoi allemaal,
Ik zag op you tube zón geweldig mooi kaartje,dat ik er gelijk helemaal verliefd op was.Na flink wat speurwerk gedaan op internet kwam ik erachter dat ze in nederland nog niet leverbaar zijn en ik weet ook niet zeker of ze wel naar nederland komen.Dus ik naar de amerikaanse sites gaan zoeken.En eindelijk had ik het gevonden!!Ik was echt super blij.Ik heb hem gelijk besteld want ze vliegen daar met recht de deur uit.Het zijn prachtige uitstans vellen van de Gorjuss girls.In Nederland hebben we wel de stempels en wat uitstans vellen.Maar lang niet zo veel als daar hoor.Toen deze binnen kwam ben ik gelijk aan de slag gegaan.Het is een pakket van 5 kaarten die je kunt maken.En echt stuk voor stuk gorjuss hahaha.Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.
Groetjes,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten