woensdag 21 maart 2012

wijn koker



Hoi allemaal,
yehhh hij is af!!Het was een hele klus,maar k vind hem weer geweldig geworden al zeg ik het zelf hahaha.Deze is weer voor een man die 60 nog moet worden.Ik heb een plaatje van de eifeltoren vintage gebruikt vond hem zo mooi.En toch vind ik het moeilijk om iets voor een man te maken.Ik heb bloemetjes verwerkt omdat het toch wel erg mooi staat.Ik heb het idee gezien bij jannie van der zwan,toen ze een demo gaf bij doeading.Dit idee is me bij gebleven,omdat degene die dit krijgt erg graag wijn lust.Vond het wel zo passelijk hihihi.ik heb met chipboard cijfers van 60 gebruikt vond het erg leuk om zijn leeftijd er in te verwerken.Ik hoop dat jullie hem ook kunnen waarderen.En tot heel snel weer.Ik bruis weer van leuke projectjes!
Groetjes,
miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten