zaterdag 26 maart 2011

Kartonnen taart



Ik vind het erg leuk om deze taart te maken,je kan ook zo veel kanten op.De taart punten heb ik met mijn cricut uitgesneden.De vlinders uitgestanst met spellbinders mal.De mooie roosjes bovenop het doosje heb ik ook gemaakt met mijn cricut.Dit is een gratis svg bestandje.Ik heb de bloemetjes met wat water besprenkelt in het midden een bradje gezet,en zo de bloem gevormd.De blaadjes heb ik met een pons gemaakt.Op de roos en het blaadje een douw druppel gemaakt.ook heb ik een zalige vulling gemaakt op de zijkant van het doosje.Dit moet je zien als chocolade met room vulling!! mmm.Je kan het alleen niet eten hahaha.Wil alleen nog erg graag een grotere roos in het midden maken,dan is het een mooi geheel.

Groetjes,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten